پرسش و پاسخ با تیم خدمات دفتر اسناد رسمی مک – کشف

A red lock icon set against a background of gray grids oriented diagonally.

یک نماد قفل قرمز در پس زمینه شبکه های خا،تری با جهت مورب تنظیم شده است.

امنیت هسته اصلی هر پلتفرم اپل است. تیم خدمات دفتر اسناد رسمی مک بخشی از مهندسی و معماری امنیتی اپل است و در این پرسش و پاسخ، نکات خود را در مورد توزیع برنامه و امنیت حساب به اشتراک می‌گذارند تا به توسعه‌دهندگان مک کمک کنند تا تجربه‌ای مثبت داشته باشند – و از کاربران خود محافظت کنند.

چه زم، باید برنامه جدید خود را برای تأیید اسناد رسمی ارسال کنم؟

برنامه ها باید ا،راً در زمان تأیید اسناد رسمی کامل شوند. نیازی به تأیید اسناد رسمی برنامه ای که هنوز کاربردی نیست وجود ندارد.

هر چند وقت یک بار باید برنامه خود را برای تأیید اسناد رسمی ارسال کنم؟

شما باید همه نسخه هایی را که ممکن است بخواهید توزیع کنید، از جمله نسخه های بتا، ارسال کنید. دلیل آن این است که ما نمایه ای از نرم افزار منحصر به فرد شما ایجاد می کنیم تا به تشخیص برنامه های شما از برنامه های دیگر توسعه دهندگان و همچنین ب،زارها کمک کند. از آنجایی که ما امضاهای جدیدی را برای مسدود ، ب،زار منتشر می‌کنیم، این نمایه کمک می‌کند تا مطمئن شویم نرم‌افزاری که توسط محضری شما تأیید شده است، تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

اگر برنامه من برای تجزیه و تحلیل اضافی انتخاب شود چه اتفاقی می افتد؟

برخی از آپلودها در دفتر اسناد رسمی نیاز به ارزیابی اضافی دارند. اگر برنامه شما در این دسته قرار می گیرد، مطمئن باشید که ما فایل شما را دریافت کرده ایم و تجزیه و تحلیل را کامل می کنیم، اگرچه ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد. علاوه بر این، اگر در حالی که آپلود قبلی با تأخیر مواجه شده است، تغییراتی در برنامه خود ایجاد کرده اید، آپلود یک ساخت جدید خوب است.

اگر برنامه من رد شد چه باید بکنم؟

به خاطر داشته باشید که برنامه‌های خالی یا برنامه‌هایی که ممکن است به رایانه شخصی آسیب برسانند (مثلاً با تغییر تنظیمات مهم سیستم بدون اطلاع مالک) ممکن است رد شوند، حتی اگر م،ب نباشند. اگر برنامه شما رد شد، ابتدا تأیید کنید که برنامه شما حاوی ب،زار نیست. سپس تعیین کنید که آیا به جای آن باید به صورت خصوصی توزیع شود، مثلاً در شرکت شما از طریق MDM.

اگر ،ب و کارم تغییر کرد چه باید بکنم؟

جزئیات حساب توسعه‌دهنده خود – از جمله نام ،ب‌وکار، اطلاعات تماس، آدرس و قراردادها – را به‌روز نگه دارید. تغییرات شدید در فعالیت حساب یا نرم‌افزاری که توسط محضر تأیید می‌کنید، می‌تواند نشانه‌ای باشد که حساب یا گواهی شما در معرض خطر قرار گرفته است. اگر متوجه این نوع فعالیت شویم، ممکن است در حین بررسی بیشتر حساب شما را معلق کنیم.

من یک پیمانکار هستم چه راه هایی برای اطمینان از اینکه من به طور مسئولانه در حال توسعه هستم چیست؟

اگر ،ی از شما درخواست کرد مراقب باشید:

  • باینری هایی را امضا کنید، محضری کنید، یا توزیع کنید.
  • نرم افزاری را توسعه دهید که به نظر شبیه نرم افزار موجود باشد.
  • زم، که مشتری شما کارمند آن شرکت نیست، چیزی شبیه یک برنامه داخلی سازم، ایجاد کنید.
  • نرم‌افزاری را در یک دسته پرخطر، مانند VPN، ابزارهای سیستمی، مالی یا برنامه‌های نظارتی توسعه دهید. این دسته از نرم افزارها دارای دسترسی ممتاز به داده های خصوصی هستند که خطر را برای کاربران افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید: این مسئولیت شماست که مشتری خود و عملکرد همه نرم افزارهایی را که می سازید و/یا امضا می کنید، بشناسید.

برای حفظ کنترل حساب توسعه دهنده خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

از آنجایی که توسعه دهندگان ب،زار ممکن است سعی کنند برای پنهان ، فعالیت خود به حساب های قانونی دسترسی پیدا کنند، مطمئن شوید که احراز هویت دو مرحله ای را فعال کرده اید. بازیگران بد ممکن است به ،وان مشاور یا کارمند ظاهر شوند و از شما بخواهند که آنها را به تیم توسعه دهنده خود اضافه کنید. خوشبختانه، یک راه حل آسان وجود دارد: دسترسی به حساب های خود را به اشتراک نگذارید.

آیا باید دسترسی توسعه دهندگ، را که دیگر در تیم من نیستند حذف کنم؟

آره. و ما می‌تو،م گواهی‌های شناسه برنامه‌نویس را برای شما باطل کنیم، اگر مشکوک هستید که ممکن است به خطر افتاده باشند.

درباره اسناد رسمی بیشتر بد،د

محضر نرم افزار macOS قبل از توزیع

توافقنامه توسعه دهنده برای محضر برنامه های macOS

احراز هویت دو مرحله ای برای حساب های توسعه دهنده

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=s8eigiyj