کشف لذت های پنهان یافتن هانا – کشف

In Finding Hannah, the main character, a woman with blue hair, stands in a garden talking with her grandmother, who is sitting on a bench on a porch.

در Finding Hannah، شخصیت اصلی، زنی با موهای آبی، در باغی ایستاده و با مادربزرگش که روی نیمکتی در ایوان نشسته صحبت می کند.

در سطح آن، پیدا ، هانا یک بازی اشیای پنهان روشن و بازیگوش است – اما کمی عمیق تر حفاری کنید و چیز بسیار بیشتری خواهید یافت.

هانا از پیدا ، هانا یک 38 ساله ،ن برلین است که سعی می کند شغل، روابط (از جمله با بهترین دوست/سابقش، اِما)، و احساس آزاردهنده این که چیزی در زندگی اش کم است، دنبال کند. برای کمک به یافتن پاسخ، هانا به مادربزرگ پرورش دهنده و مادر آزاده خود روی می آورد – که داستان های خود به تدریج در کانون توجه قرار می گیرند و پیام بازی را نیز شکل می دهند.

فرانزیسکا زینر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استودیوی Fein Games می گوید: «این واقعا داست، است درباره سه زن از سه نسل که به دنبال خوشبختی هستند. “برای هر یک، زمان در حال تغییر است. اما سوال این است: آیا آنها بهتر می شوند؟

هانا روی یک قطار مترو پر از افراد و اشیاء مختلف در یک صحنه بسیار شلوغ و رنگارنگ در فیلم Finding Hannah نشسته است.

برای پیشبرد داستان، بازیکنان مجموعه‌ای از صحنه‌های پرطرفدار را بررسی می‌کنند – یک باشگاه شلوغ، یک قطار شلوغ، یک کتاب‌فروشی به‌هیچ‌وجه. مکان یابی (و ادغام) آیتم های پنهان، فصل های جدیدی را باز می کند، و هرچه بیشتر پیدا کنید، داستان پر زمان بیشتر باز می شود. ،یب قابل توجه پیام و مک،ک باعث شد این بازی به فینالیست جایزه طراحی اپل 2023 و همچنین برنده Cultural Impact در جوایز اپ استور 2023 شود.

Fein Games زاییده فکر Zeiner و Lea Schönfelder است، دوست، قدیمی از یک شهر کوچک در آلمان که هر دو حرفه‌ای را در زمینه طراحی بازی دنبال می‌،د – علیرغم اینکه در بزرگ‌تر شدن به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند نبودند. منظورم این است که در مقطعی بازی کردم سیمز زینر می خندد، به ،وان یک نوجوان، اما بازی برای ما نادر بود. زم، که در نهایت برای تحصیل در رشته طراحی بازی رفتم، احساس کردم واقعاً با آن سازگار نیستم، زیرا سواد بازی من بسیار محدود بود.

هدف این است که برای افرادی که از تجربیات ،نه معتبر در بازی ها لذت می برند ایجاد شود.

Lea Schönfelder، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران عامل Fein Games

شونفلدر، یکی از بنیانگذاران و هم‌مدیرعامل شرکت، می‌گوید که احساس می‌کرد یک فرد خارجی است، اما به زودی طراحی بازی را با پیشینه‌اش در تصویرسازی و ،میشن مطابقت شگفت‌آوری ارگ،ک پیدا کرد. در سال‌های اولیه‌ام، من افراد زیادی را دیدم که کارهای غیرمتعارفی را با بازی‌ها انجام می‌دادند و فکر می‌،د، وای، این واقعاً قدرتمند است. و می‌دانستم که عاشق داستان‌گویی هستم، شاید نه به شکل خطی، بلکه به شیوه‌ای منظم‌تر.» آن سال‌های اولیه شامل زمان با استودیوهایی مانند Nerial و ustwo Games بود که در آن‌ها کار می‌کرد دره یادبود 2 و با دقت جمع کنید.

این زوج با تکیه بر سال‌ها تجربه – و شاید پیش‌زمینه‌ی نامتعارف مش، – به تنهایی اقدام به راه‌اندازی Fein Games در سال 2020 ،د. از روز اول، استودیو بیش از موفقیت مالی را هدایت می‌کرد. شونفلدر می‌گوید: «هدف ایجاد برای افرادی است که از تجربیات ،نه معتبر در بازی‌ها لذت می‌برند. اما این محصول تنها یک روی سکه است – همچنین روند ایجاد شما وجود دارد، و ما توانسته‌ایم بازی‌های جامعی بسازیم که شاید دیدگاه‌های متفاوتی را به دنیا بیاورند.»

هانا و مادرش، سیگرید، گفتگویی را در Finding Hannah به اشتراک می گذارند.  سیگرید از دخترش می پرسد:

پیدا ، هانا از همان روز اول توسط آن دیدگاه ها هدایت می شد. این داستان همیشه قرار بود سفری پرشور در زمان با حضور ،ن در برلین باشد، و اگرچه زندگی‌نامه‌ای نیست، قطعات و تکه‌هایی از زندگی خالقان آن‌ها است،اج می‌شود. شونفلدر می‌گوید: «منظره‌ای الهام‌گرفته از مادربزرگم وجود دارد که در طول جنگ جه، دوم پرستار بود و با دوستانش روی پشت بام بیمارستان برنزه می‌شد، در حالی که هواپیماها در بالا می‌چرخند. فیلمنامه توسط نویسنده برلینی ربکا هارویک نوشته شده است که به ،وان نویسنده اصلی در سفر ژوئن و نویسنده در سوئیچ کرافت، The Elder Scrolls Online، و خیلی های دیگر.

در ابتدا احساس می‌کردم که عضوی از گروه نیستم، و شاید حتی کمی شرمنده از اینکه به اندازه همکارانم سواد بازی ندارم. اما آنچه من فکر می کردم ضعف بود در واقع یک نقطه قوت بود.

Lea Schönfelder، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران عامل Fein Games

برای طراحی هنر برای دوره های مختلف، تیم سعی کرد مانند گیمرها فکر نکند. زینر می‌گوید: «ایده این بود که سعی کنیم به افرادی دسترسی پیدا کنیم که هنوز گیمر نبودند، و ما فکر می‌کردیم که اگر سبکی را پیدا کنیم که قبلاً در بازی‌ها دیده نشده بود، به احتمال زیاد می‌تو،م این کار را انجام دهیم. برای رسیدن به آنجا، النا رسکو، هنرمند روسی الاصل ،ن برلین را استخدام ،د که هرگز در بازی کار نکرده بود. شونفلدر می گوید: «آنچه می بینید سبک او است. او آن را برای بازی توسعه نداد. من فکر می‌کنم به همین دلیل است که سطح جلای عمیقی دارد، زیرا النا احتمالاً یک دهه است که سبک خود را توسعه داده است.

و مک،ک گیم پلی شی پنهان و ادغام خود نمونه ای از موفقیت ثابت شده است. “هنگام ایجاد بازی، معمولاً می خواهید مک،ک جدیدی اختراع کنید، درست است؟” شونفلدر می گوید. “ولی پیدا ، هانا برای مخاطبان معمولی تر است. و ثابت شده است که مک،ک شی پنهان کار می کند. بنابراین ما در نهایت گفتیم، “خب، شاید لازم نباشد چرخ را دوباره اختراع کنیم.” او می خندد.

سه شخصیت از Finding Hannah، از جمله مادربزرگ هانا، در حالی که هواپیمای جنگ جه، دوم در بالای آن پرواز می کند، روی پشت بام آفتاب می گیرند.

نتیجه یک بازی با اشیای پنهان است که شبیه هیچ بازی دیگری نیست، بخشی گیج کننده، بخشی روایتی با طعم تاریخی، بخشی مدیتیشن در مورد انتخاب های ،ن در طول نسل ها. و نمی‌توانست از تیمی با سابقه دیگری بیاید. شونفلدر می‌گوید: «در ابتدا، احساس می‌کردم که بخشی از گروه نیستم، و شاید حتی کمی شرمنده از اینکه به اندازه همکارانم سواد بازی ندارم.» اما آنچه من فکر می‌کردم ضعف بود، در واقع یک نقطه قوت بود. بازیکنان همیشه بازی شما را آنطور که می خواهید انجام نمی دهند. و من ارتباط بسیار قوی و بسیار دلسوزانه ای با مردم احساس می کردم و می خواستم این تجربه را تا حد امکان روان و در دسترس قرار دهم. و من فکر می کنم این نشان می دهد.»

درباره Finding Hannah بیشتر بد،د

Finding Hannah را از اپ استور دانلود کنید

پشت طراحی مجموعه ای است که شیوه ها و فلسفه های طراحی را از فینالیست ها و برندگان جوایز طراحی اپل بررسی می کند. در هر داستان، ما با توسعه دهندگان و طراحان این برنامه ها و بازی های برنده جوایز پشت پرده می رویم تا بفهمیم چگونه خلاقیت های قابل توجه خود را زنده کرده اند.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=p09o9fxd