من به مدت دو هفته به این گوشی 150 دلاری موتورولا تغییر دادم و به طرز شگفت انگیزی خوب پیش رفت

من به مدت دو هفته به این گوشی 150 دلاری موتورولا تغییر دادم و به طرز شگفت انگیزی خوب پیش رفت

2024-moto-g-play6

متیو می،/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • این Moto G Play 2024 اکنون با قیمت 150 دلار در دسترس است و به نظر می رسد یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت موجود باشد.
  • این گوشی مقرون به صرفه، جذاب و با داشتن ویژگی های مفید نرم افزار موتورولا و عمر باتری طول، است و احساس خوبی در دست دارد.
  • عملکرد و کیفیت دوربین در این قیمت محدود خواهد بود و ای کاش از 5G پشتیب، می کرد.

من به طور مرتب از تلفن هوشمندم برای انجام کار و ارتباط با عزیزانم استفاده می کنم. بنابراین، بازگشت سرمایه من برای ،ید پرچمداران اغلب به راحتی قابل توجیه و تحقق است. با این حال، میلیون‌ها نفر هستند که اولین تلفن خود را می‌،ند یا به دنبال یک تلفن ارزان‌تر به ،وان پشتیبان یا دستگاه اضطراری می‌گردند، و من دوست دارم هر زمان که گوشی‌هایی را در نقطه مقابل طیف بودجه بررسی می‌کنم، این را در نظر داشته باشم.

همچنین: بهترین گوشی مقرون به صرفه ای که در سال 2024 تست کردم، از گوگل یا سامسونگ نیست

موتورولا تعداد زیادی تلفن در دسترس ،یداران دارد و سری Play آن برخی از بهترین قیمت ها را با قیمت های پایین ارائه می دهد. سیم کارت T-Mobile خود را در آن داشتم Moto G Play 2024 برای چند هفته، و در کمال تعجب، این تلفن 150 دلاری توانسته است تجربه لذت بخشی را برای ارتباطات، سرگرمی، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ارائه دهد.

مشاهده در موتورولا

برای شروع، انتظار نداشته باشید که این گوشی بازی‌های فشرده را بدون افت فریم اجرا کند، چندین برنامه را در حالی که بین آن‌ها پرش می‌کنید فعال نگه دارد، یا از طریق 5G برای پخش ویدیوی بی‌عیب و نقص متصل شود. چنین ویژگی هایی در این بازه قیمتی نادر هستند و ،یداران باید با Play این را در نظر داشته باشند.

2024-moto-g-play5

متیو می،/ZDNET

به همین دلیل است که من را تحت تاثیر قرار می دهد که چگونه گوشی در دست احساس شگفت انگیزی می کند، با روکش مات و ساختار اکریلیک که در نوع آبی یاقوت کبودی که دریافت کردم، فوق العاده به نظر می رسد. منحنی های دوست داشتنی که از پنل پشتی اطراف دوربین عقب و فلاش تغییر می کند، ظاهری است که من دوست دارم در یک گوشی پرچمدار ببینم. ،اصر طراحی استاندارد ضد آب موتورولا به همراه جک استاندارد صوتی 3.5 میلی متری در بالا وجود دارد.

LCD 6.5 اینچی دارای رزولوشن 1600 در 720 پی،ل با نرخ رفرش 90 هرتز است و برای تماشای محتوای ویدیویی عالی بوده است. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را در ،یب با پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام، عمر باتری به اندازه کافی طول، می‌دهد. من در چند هفته گذشته تست گوشی را هر دو تا سه روز یک بار شارژ کردم، که برای هر ،ی که می خواهد دستگاهی را داشته باشد که بتواند آنها را تا زم، که ممکن است به اینترنت متصل نگه دارد، عالی است.

2024-moto-g-play2

متیو می،/ZDNET

برای ارائه یک گوشی با قیمت پایین 150 دلار، باید مصالحه هایی برای صرفه جویی در هزینه وجود داشته باشد. به ،وان مثال، مودم 5G در Moto G Play 2024 وجود ندارد و رم 4 گیگابایتی می‌تواند تعداد برنامه‌هایی را که می‌تو،د به‌طور همزمان باز و اجرا کنید بدون اینکه لکنت در اینجا و آنجا تجربه کنید، محدود می‌کند. حافظه داخلی 64 گیگابایتی که با اسلات کارت MicroSD داخلی قابل افزایش است، کمتر اذیتم می کند.

همچنین: من ساعت هیب، گوشی هوشمند خم شونده موتورولا را پوشیدم و این باعث شد همه جور گیج شوم.

بزرگترین سازشی که من تجربه کردم کیفیت دوربین بود. سنسور 50 مگاپی،لی به شما امکان می‌دهد ع،‌های من،ی را در نور خوب بگیرید، اما ممکن است تصاویر بیش از حد واضح به نظر برسند و اشباع کافی ندارند.

جک هدفون Moto G Play 2024

متیو می،/ZDNET

موتورولا نرم‌افزار مورد علاقه من را در سراسر تلفن‌ها ارائه می‌کند، زیرا یک تجربه نسبتاً موجود در اندروید را با سفارشی‌سازی‌های منحصر به فرد ارائه می‌دهد. تجربه Moto شامل حرکات مفیدی مانند انجام یک حرکت برش برای روشن ، چراغ قوه، ویژگی‌های امنیتی، پیشرفت‌های نمایشگر و حتی بهینه‌سازی بازی است. من شدیداً توصیه می‌کنم برای مرور Moto وقت بگذارید، زیرا به شما کمک می‌کند از گوشی لذت ببرید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

همچنین: مقرون به صرفه ترین تلفن تاشوی که من آزمایش کرده ام در حال حاضر با قیمت 499 دلار به فروش می رسد

Moto G Play 2024 با اندروید 13 راه اندازی می شود، اما با توجه به قیمت 150 دلاری، احتمالا تنها یک به روز رس، برای اندروید 14 و به روز رس، های امنیتی محدود را مشاهده خواهید کرد. سفارشی‌سازی‌های Moto و سیستم عامل فعلی، این گوشی را به یک گوشی قوی تبدیل می‌کند، به شرطی که انتظارات محدودی داشته باشید و از کاری که آن نسبت به قیمت انجام می‌دهد قدرد، کنید.

مشاوره ،ید ZDNET

یکی از تلفن های اصلی من OnePlus Open است، اما هرگز وقتی می دوم، دوچرخه سواری می کنم یا به ساحل می روم، گوشی تاشو 1699 دلاری را با خودم نمی برم. در چنین شرایطی، یک نسخه پشتیبان مانند Moto G Play 2024 برای حفظ ارتباطات و در عین حال داشتن باتری که به راحتی یک روز کامل را پشت سر می گذارد، عالی است. Moto G Play قرار نیست ،ی را با عملکرد خود غافلگیر کند، اما احساس خوبی در دست دارد، سفارشی‌سازی‌های Moto را ارائه می‌کند و به ،وان یک دستگاه با بودجه قوی عمل می‌کند.



منبع: https://www.zdnet.com/article/i-switched-to-this-150-motorola-p،ne-for-two-weeks-and-it-went-surprisingly-well/#ftag=RSSbaffb68