لیست APIهایی که به دلایل اعلام شده نیاز دارند اکنون در دسترس است – آخرین اخبار

لیست APIهایی که به دلایل اعلام شده نیاز دارند اکنون در دسترس است - آخرین اخبار

اپل متعهد به محافظت از حریم خصوصی کاربران در سیستم عامل های ما است. ما می‌د،م که مجموعه کوچکی از API وجود دارد که می‌تواند برای جمع‌آوری داده‌های دستگاه‌های کاربران از طریق انگشت نگاری مورد سوء استفاده قرار گیرد، که توسط توافقنامه مجوز برنامه برنامه‌نویس ما ممنوع است. برای جلوگیری از سوء استفاده از این APIها، ما در WWDC23 اعلام کردیم که توسعه دهندگان باید دلایل استفاده از این APIها را در م،فست حریم خصوصی برنامه خود اعلام کنند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که برنامه ها فقط از این API ها برای هدف مورد نظر خود استفاده می کنند. به ،وان بخشی از این فرآیند، باید یک یا چند دلیل تأیید شده را انتخاب کنید که دقیقاً نحوه استفاده برنامه شما از API را نشان دهد و برنامه شما فقط می تواند به دلایلی که انتخاب کرده اید از API استفاده کند.

از پاییز 2023، وقتی برنامه یا به‌روزرس، برنامه جدیدی را در App Store Connect آپلود می‌کنید که از یک API (از جمله از SDK‌های شخص ثالث) استفاده می‌کند که به دلیل نیاز دارد، اگر دلیل تأیید شده‌ای ارائه نکرده باشید، اخطاری دریافت خواهید کرد. در م،فست حریم خصوصی برنامه شما و از بهار 2024، برای آپلود برنامه یا به‌روزرس، برنامه جدید خود در App Store Connect، باید دلیل تأیید شده‌ای را در م،فست حریم خصوصی برنامه لحاظ کنید که نحوه استفاده برنامه شما از API را به دقت نشان دهد.

اگر یک مورد استفاده برای یک API با دلایل لازم دارید که قبلاً توسط دلیل تأیید شده پوشش داده نشده است و مورد استفاده مستقیماً به نفع افرادی است که از برنامه شما استفاده می کنند، به ما اطلاع دهید.

مشاهده لیست API ها و دلایل تایید شده

یک درخواست جدید ارسال کنید دلیل تایید شده

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=z6fu1dcu