نکاتی در مورد استفاده از فست شارژ برای گوشی معمولی و گوشی فست

دو حالت را در نظر بگیرید که در یکی شدت روشنایی را زیاد و در دیگری کم قرار دادهایم. همچنین در زمینهی پاوربانک یا شارژر همراه و کابل شارژر گوشی موبایل مطالب سودمندی را مطرح خواهیم کرد و در پایان برای کاربرانی که نیاز به خرید شارژر موبایل، تبلت و یا لپتاپ یا پاوربانک دارند لینکهای خرید آنلاین از فروشگاههای معتبر اینترنتی دارای مجوز رسمی وزارت صنعت را قرار خواهیم داد. استفاده از تایپ سی به عنوان یک استاندارد واحد برای شارژر گوشی مدت ها در اتحادیه اروپا مطرح بوده و کم کم رنگ اجبار و الزام به خود گرفته و همه شرکت ها از قبیل اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، نوکیا و … 2. شارژر را روی یک سطح صاف یا مکان دیگری که سازنده توصیه می کند قرار دهید. از طرفی به علت نوردهی خوبی که دارد می تواند به عنوان چراغ خواب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. لطفا اگر تجربه استفاده از شارژر بی سیم آیفون را داشته اید، با ما به اشتراک بگذارید.

کاربران ایرانی بهراحتی میتوانند از این محصول استفاده کنند؛ چراکه دوشاخهای که شرکت انکر برای این شارژر در نظر گرفته است با پریزهای برق ایران سازگاری داشته و برای استفاده از آن نیازی به مبدل نیست. این فروشگاههای آنلاین تمامی اطلاعات و ویژگیهای تلفنهای همراه را در صفحه مخصوص به هر گوشی درج میکنند. راهنمای خرید شارژر فندکی را در این صفحه مطالعه کنید. در این فناوری باتری گوشیهای دارای قابلیت فست شارژ در مدتزمان کمتری پر میشود؛ بهطور مثال میتوان ۶۰ یا ۵۰ درصد باتری را در نیم ساعت پر کرد.برای افزایش توان باید شارژر، باید ولتاژ یا آمپر (یا حتی هر دو) آن را افزایش داد. برای فهمیدن توان مصرفی گوشی تان، می توانید به شارژ اصلی آن مراجعه کنید و یا مدل گوشی خود را در اینترنت جستجو کنید. آیفون 12 پرو در هر دو تست تک هستهای و چند هستهای 19 درصد امتیاز بالاتری نسبت به آیفون 11 پرو ثبت کرد. این سه عامل عبارتند از یک گوشی یا هر وسیلهی الکترونیکی دیگری که قابلیت دریافت شارژ بیسیم را داشته باشد، کیت شارژ یا محلی که گوشی باید روی آن قرار بگیرد و شارژری که انرژی الکتریکی موردنیاز را تامین کند. امروزه تقریبا تمامی گوشیهای هوشمندی که دارای تراشه اسنپدراگون 400 کوآلکام باشند، از تکنولوژی نسل اول آن بهرهمند هستند.

این شارژر توسط کمپانی سامسونگ طراحی شده است و مدار داخل آداپتور آن به گونه ای در نظر گرفته شده که برق شهری 220 ولت را به 5 ولت تبدیل می کند تا با ایجاد جریان خروجی 2 آمپر دقیقا با گوشی Samsung Galaxy A01 سازگار باشد. شدت جریان خروجی این شارژر 1.5 آمپر مخصوص موبایل , 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل و تعداد درگاه خروجی آن 1 عدد می باشد. این دو مؤلفهی مهم یعنی ولتاژ و آمپر در گوشیهای مختلف با هم تفاوت دارند. درگاه خروجی شارژ در این محصول، بیسیم (Wireless) است و ورودی آن از طریق یک درگاه microUSB خواهد بود. این محصول با کیفیت را از دست ندهید. یعنی اگر شارژر یک موبایل می تواند ۹ ولت را با شدت جریان ۲ آمپر منتقل کند، توان این شارژر ۱۸ وات می باشد. از قابلیت های ویژه این شارژر امکان شارژ تبلت و موبایل (با شدتجریان 2.0 آمپر و بالاتر) می باشد.

بنابراین شما می توانید با تهیه این موارد، از مزایای یک شارژر بی سیم باکیفیت، بهره مند شوید. این شارژرها مستقیما به پریز برق وصل میشوند و با استفاده از برق شهری، گوشی شما را شارژ میکنند. به گزارش شریان نیوز،باتری موبایلهای هوشمند از حساسیتهای بیشتری برخوردار هستند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

شرکت های سازنده ، شارژر و باتری گوشی رو طبق استانداردها و توانایی های خودشون می سازن ، یعنی شاید یه شرکتی توی شارژر هاش یه تکنولوژی خاصی استفاده کنه که به عملکرد شارژ کمک میکنه اما یه شرکت دیگه این قابلیت رو نداشته باشه . تا مدتها پیش شارژ کردن باتری انواع گوشیهای موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل بدون استفاده از پریز برق غیر ممکن بود. با وجود ویژگی شارژ سریع، موبایل از صفر تا ۵۰ درصد را با سرعت بیشتری شارژ کند. برخی از شارژرها در خانه و سرکار مناسب هستند، در واقع طراحی آنها به گونهای است که برای استفاده سرکار یا خانه راحتتر هستند. در بخشهای بعدی به بررسی و مقایسه سرعت شارژ شدن گوشیهای هوشمند خواهیم پرداخت و کارایی هر کدام از آنها را به صورت تک به تک و با جزئیات مورد بررسی قرار خواهیم داد. اما این امر در خصوص فناوری فست شارژ صدق نمی کند؛ چرا که تمام اجزا از جمله چیپست و کابل ها با این فناوری هماهنگ هستند. این شارژر سازگار با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های مجهز به استاندارد Qi می باشد.

شاید بعضی از کاربران از این مسئله بی اطلاع باشند، اما شارژرهای اصلی 10 واتی و 12 واتی آیپد به سرعت می توانند همه آیفون ها را شارژ سایت quickcharger کنند. باتری گوشی از اصلیترین قسمتهای گوشیهای همراه است که انرژی مورد نیاز آن را برای ارائه خدمات تامین میکند.در این مقاله با هم راه های عملی و کاربردی برای افزایش طول عمر باتری گوشی را بررسی خواهیم کرد. این شارژر از کیفیت بالایی برخوردار است. شارژرهای فندکی موبایل بیشتر دارای دو درگاه USB هستند که برخی از آنها از نوع USB 2.0 و برخی دیگر نیز USB 3.0 را پشتیبانی میکنند. در میان شارژرهایی با تکنولوژی شارژ معمولی، شارژرهای دیواری کارآمدترین و امنترین نوع آنها هستند. تکنولوژی شارژ بیسیم یا همان استاندارد Qi از مدتها پیش در برخی محصولات الکترونیکی مانند گوشیهای موبایل به کار گرفته شده است.

به این معنا که نشان میدهد به ندرت 5G، حداقل در سال 2020، بر تجربهی روزانهی شما از تلفن تأثیر میگذارد. بنابراین تولیدکنندگان این قطعه در فکر حل این مشکل به بهترین نحو ممکن بوده و در حال طراحی استانداردهای جدیدی در این زمینه هستند. البته اگر یکی از این شارژر ها ندارید، اپل با کمال میل یکی از آن ها را به شما می فروشد. گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست از فلش مموری این قطعه خراب میشود که در این صورت باید تعویض شود. اگر به دنبال خرید شارژر بی سیم آیفون هستید، این محصول را از دست ندهید. این شارژر دارای بازدهی 70 درصدی و می تواند از فاصله 6 میلی متری گوشی و تبلت شما را شارژ کند. این شارژر غولپیکر می تواند گوشی شما را تنها ظرف 38 دقیقه به صورت کامل شارژ کرده و برای اینکه تا 60 درصد شارژ آن را در اختیار باشید تنها کافیست تا 17 دقیقه منتظر بمانید. با اولین نگاه به پاور بانک PB۱۰۰LZM ظرافت و کیفیت را حس خواهید کرد، چهارگوشه ی کالا توسط دستگاه های CNC روزِ دنیا صیقلی و گرد برش خورده تا به دست صدمه ای نرساند. نکته دیگری که باید توجه کنید این است که از آنجا که آی سی شارژ همواره در معرض جریان برق است به دلیل حساسیت و ظرافت بالایی که دارد، همواره امکان بروز خطر در آن وجود دارد به همین دلیل توصیه میشود که در هنگام تعمیر آی سی گوشی نکات ایمنی را به دقت رعایت کنید.

از آیفون 8 به بعد تمام مدل های اپل از قابلیت شارژر بی سیم Qi پشتیبانی می کنند . شارژ بی سیم در گوشی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند به خوبی کار می کند و تنها عیب آن این است که روند شارژ شدن با کندی صورت می گیرد. استاندارد Rezence استاندارد دیگری است که از فناوری تشدید مغناطیسی برای شارژردهی استفاده کرده و همچنین از شارژ همزمان چند دستگاه نیز پشتیبانی میکند. خبرگزاری میزان – مهر به نقل از گیزموچاینا نوشت: شرکت چینی شیائومی از جدیدترین فناوری شارژ بی سیم با سرعت ۸۰ وات رونمایی کرد. زمانی امید زیادی وجود داشت که اپل فناوری ProMotion را از آیپد پرو به آیفون بیاورد، که در مواقعی که لازم است نرخ تازهسازی 120 هرتز را امکانپذیر میکند و در سایر مواقع برای حفظ دوام باتری به 60 هرتز برمیگردد. برخی گوشی موبایل ال جی، برخی سامسونگ و شمار فراوانی از کاربران گوشی موبایل با برند هواوی دارند.

برخی از حساسیتهای ما در اینباره اساس علمی ندارند، مانند این موضوع که گوشی در حال شارژ نباید کار کنیم. اما برخی تحلیلگران معتقدند که مدلهای رده بالای اپل به دلیل مشکلات به وجود آمده با تاخیر عرضه خواهند شد. ملزم به اجرا، برای از دست ندادن بازار اروپا، خواهند بود. تعداد بیش از یک درگاه خروجی به معنای شارژر همزمان چند دستگاه است. در هنگام خرید یک شارژر شما با انتخابهای بسیاری روبهرو هستید. عادتهای اشتباه کاربران به کاهش سریع شارژ باتری تلفن همراه هنگام استفاده از آن منجر میشود که موجب اذیت شدن افراد شده و با توجه به غیرقابل تعویض بودن باتری در گوشیهای جدید، کاربران را به خرید گوشی جدید مجبور میکند. با استفاده از این شارژر می توانید بدون خارج کردن قاب محافظ، گوشی خود را شارژ کنید. طراحی این شارژر طوری است که قابلیت اتصال به آداپتورهایی با حداکتر توان 27,20,14 وات را دارد.

به منظور انجام شارژ بیسیم، به وجود سه عامل نیاز می باشد. برای استفاده از این محصول نیاز به باتری نداریم، بلکه باید به برق متصل شود. نکات مثبت: پشتیبانی از Fast charging شارژ سریع، استفاده آسان، وزن سبک و جمع و جور، ویژگیهای حفاظتی خوب. شارژر بی سیم بلکین 116 گرم وزن دارد. این محصول تنها 57 گرم وزن دارد و بدنهی آن با استفاده از آلیاژ روی ساخته شده و دارای چراغ LED کمقدرت است تا هنگام شب بتوانید پورت USB را به راحتی پیدا کنید. همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عادت دارید در هنگام شارژ با گوشی خود کار کنید پیشنهاد می کنیم که کابل های با طول بالاتر انتخاب کنید تا مشکلی در فاصله گرفتن از شارژر و پریز برق نداشته باشید. این شارژر قابلیت پشتیبانی از ولتاژ ورودی 5 ولت و ولتاژ خروجی 15 ولت می باشد. از سوی دیگر هوش مصنوعی نیز کمک می کند تا کمترین مصرف انرژی توسط این گوشی صورت گیرد که در نهایت، بالاترین درجه رضایت را برای کاربر ایجاد می کند.

در این ویدئو به بررسی مزایا و معایب فست شارژ یا همان شارژ سریع پرداخته می شود. هنگام خرید پرفروش ترین شارژر بی سیم برای خود، مهمترین چیزی که باید به دنبال آن باشید این است که آیا با تلفن شما سازگار با این شارژر ها است یا خیر. خود این دستگاهها فاقد سیم نیستند بلکه برای تامین برق مورد نیاز خود به کابل یا سیم نیاز دارند؛ که از طریق پریز برق، انرژی را به پد شارژ منتقل کند. البته باید توجه داشته باشید که قابلیت شارژ سریع تنها برای همین تعداد مدل از گوشیهای سامسونگ و ال جی وجود دارد و دیگر محصولات تنها میتوانند از ویژگی شارژ بیسیم در آن استفاده کنند. البته همینطور که آداپتور شما 20 واته، باید یک کابل شارژ گوشی تهیه کنید که توان 20 وات رو ساپورت کنه، یعنی برای استفاده از حداکثر سرعت شارژ شدن گوشی موبایل، هم کابل و هم آداپتور باید توان خروجی مورد نظر گوشی تلفن رو داشته باشند.

به کار برده میشود. توصیه میشود که اگر دارای رایانه شخصی هستید دستگاه خود را توسط آن شارژ کنید؛ زیرا در این صورت تنها مشکلاتی که احتمال میرود باعث شارژ نشدن دستگاه شوند به کابل و درگاه شارژ محدود میشود. بدنه این محصول از پلاستیک ABS مقاوم و فشرده شده ساخته شده و میتواند تا حد خوبی نسبت به خود در برابر فشار و ضربه مقاومت کند. اما 3 تا مسئله وجود داره . متاسفانه وجود مدل های فیک و بی کیفیت انواع شارژر های فست شارژ، باعث شده است تا خریداران نتوانند به اجناس با کیفیت و اصل به راحتی دسترسی پیدا کنند و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از این شارژر ها پس از مدت کوتاهی از کار بیفتند. معمولاً در باتریها این مقدار از ۵۰۰ میلیآمپر تا ۲ آمپر تغییر میکند. به همراه این شارژر، یک کابل از نوع USB-C نیز وجود دارد. سوالی که امسال بسیاری از کاربران از ما می پرسند این است که برای گوشی جدید اپل خود چه شارژری خرید کنیم که مناسب باشد ؟ خرید و استفاده از شارژرهای بی کیفیت و غیر استاندارد یکی از دلایل اصلی خرابی کابل شارژر گوشی است.

Local domestic helper.